ریپورتاژ آگهی

2 بنر تبلیغاتی جذاب این هفته از نگاه پارسی طرح

یکی از وظایفی که تیم تولید محتوای پارسی طرح ایرانیان بر عهده دارد ، بررسی و نگاه دقیق به تبلیغاتی که در وب سایت های اینترنتی منتشر می شود و قابلیت دفاع در آن دیده می شود . هفته های شلوغی را در تبلیغات پشت سر میگذاریم ، تبلیغات بنری زیادی منتشر و کسب و کارهای زیادی روز به روز شکل میگیرند و تبلیغات را جذاب تر و همچنین سخت از قبل میکنند . نمیشه گفت تمام این تبلیغات جذاب هستند و می توان از آن ها به عنوان یک فرایند موفقیت آمیز یاد کرد ، اما در این صدها و هزاران طرحی که در صورت در سراسر وب به نمایش کاربران در می آید برخی طرح ها به واقع دارای یک تفاوت در تاثیر گذاری هستند و می توان در ارتباط با آن ها صحبت کرد .

در این مطلب که مجموعه پارسی طرح تحقیق آن را بر عهده گرفته است . میخواهیم درباره ی دو بنری که در وب سایت ورزش سه در حال نمایش برای کاربران است صحبت کنیم . این دو بنر در میان 10 بنر دیگر توانسته است تا چشم کاربران را برای چند ثانیه هم که شده به خود جذب کنه و این یک نکته بسیار مهم در تبلیغات اینترنتی است .

در پاره ای مواقع شما باید یک برند باشید یا که وقتی بیننده لوگو شما را می بینند نیمی راه در تبلیغات طی میکنید و نیازی نیست که بیننده در ابتدا با برند شما آشنا شود ، اما گاهی شما یک شرکت تازه تاسیس دارید و میخواهید وارد عرصه تبلیغات شوید . شاید وقتی حالت دوم باشید و کار شما مقداری دشوار تر به نظر رسد ، اما کافیه روند تبلیغات خودتون را درست انجام بدید و مو به مو با دقت و برنامه قدم بردارید ، مطمئن باشید وقتی با استراتژی وارد عمل شوید گاهی وقت از یک برند مطرح سرعت شما بیشتر خواهد شد . پیشنهاد اول ما این هست که در تبلیغات از یک طرح هویت بصری جذاب ( آرم تجاری )  استفاده کنید .

در ابتدا بنر اسنپ فود !

ورزش3

اسنپ فود در طراحی که انجام داده است ، جذابیت و زیبایی خوبی را در طرح خود جای داده است و شما میتوانید در میان طرح هایی که در کنار این طرح وجود دارد و در سایت ورزش سه به نمایش در آمده است ، به خوبی این تمایز را حس کنید و قطعا در نگاه اول این طرح شما به سمت خود جذب میکنه و می توانید با توجه به اینکه در جایگاه خوبی در سایت نمایش داده می شود ، از بازخورد بالایی هم برخوردار است .

و دیجی کالا ، پرچمدار طرح های تبلیغات اینترنتی

خوب می دانیم دیجی کالا طی چند سال گذشته با توجه به سرمایه کلانی که در اختیار دارد و مشتریان وفاداری که پشت این مجموعه فروشگاه قدرتمند ایستاده اند . اینترنت است و تبلیغات دیجی کالا . فروشگاه دیجیکالا به میزان قابل توجه ای در اینترنت تبلیغات انجام می دهد . این تبلیغات تا در صد بالایی از جذابیب و خلاقیت بهره میبرند . همین مساله در کنار سرمایه کلان تبلیغاتی ، این فروشگاه را به غول تبلیغاتی در اینترنت تبدیل کرده است .

همیشه در طرح های خود تفاوت را حس میکنید ، این طرح از نظر محتوایی ، تم کار و خلاقیت همواره از دیگر تبلیغات جذا بوده است و کاربران اینترنتی که بخشی از آن ها صاحبان مشاغل هستند و بخشی دیگر یک بیننده عام ، این وب سایت را چه در زمینه ساخت فروشگاه اینترنتی و چه در زمینه طرح های گرافیکی به عنوان یک الگو در نظر گرفته است . اینجاست که این بنر تبلیغاتی که یک طرح آماده فروشگاهی نیست ! . به خوبی متمایز می شود و کاربران هم استقبال میکنند .

این مطلب . تنها یک مطلب از دریای مطالب تبلیغاتی و گرافیکی پارسی طرح ایرانیان بود . حتما سایر مطالب را دنبال کنید . اختصاصی از گیاه سلامتی !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن